poniedziałek, 25 listopada 2013

Dziękuję za wyróżnienie

Bardzo serdecznie chciałam podziękować Bogo za wyróżnienie :)
Jestem ,że tak to ujmę,zielona w zabawy blogowe ale chyba tak to mam zrobić ;)
Więc mam dumnie świecić orderem ,tadam


1. Ulubiony owoc?
 Wszystkie sezonowe a cały rok jabłka 
2. Pies czy kot?
Posiadam kota i marzę o psiaku
3. Nie odważę się spróbować...?
Skoku na bungee
4. Gdybym miała 10 lat mniej...?
Niewiele by to zmieniło 
5. A za 10 lat nie będę sobą jeśli nie...?
Spróbuję wielu rzeczy
6. Szklanka do połowy pełna, czy już w połowie pusta?
Ani jedno ani drugie.Ciężko to wytłumaczyć 
7. Bajka czy film?
Bajka ,z racji bycia mamą i film, z racji bycia żoną :)
8. Filharmonia czy stadion?
Choć kocham muzykę w tej sytuacji wybrałabym stadion
9. Kino czy teatr?
Zdecydowanie kino,choć w teatrze nigdy nie byłam
10. 3D czy 2D?
Noszę okulary więc nie robi mi to różnicy
11. Prowadzę bloga, bo...?
Bo jest to bodziec do działania,do myślenia,do wymyślania,tworzenia,do spotkania nowych ludzi.

Jeszcze raz dziękuję :) Zapraszam na kawkę i życzę Wam dziewczynki miłego dzionka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz